Dlaczego moi odbiorcy wypisują się z subskrypcji newslettera?

Jeśli korzystasz z oprogramowania Newsletter2Go na pewno znasz funkcję dodania do Twojego newslettera linku do rezygnacji z subskrypcji. Odbiorca klikając na ten link zostaje automatycznie przeniesiony na neutralną stronę, na której może podać powód rezygnacji.

Ta funkcja jest bardzo praktyczna a poznanie powodów rezygnacji umożliwia Ci wyciągnięcie wniosków i w następstwie optymalizację Twojego newslettera.

Ale to nie wszystko: już teraz mamy dla Ciebie kilka nowości, które z pewnością ułatwią Ci ocenę Twoich kampanii. Przy rezygnacji z newslettera Twój odbiorca zostaje przekierowany na stronę, która wygląda jak poniżej:

Formularz

Odbiorca może tutaj podać osobiste powody rezygnacji z newslettera w kilku różnych językach: polskim, niemieckim, angielskim, niderlandzkim, hiszpańskim, włoskim i francuskim. Może również wybrać jeden z najczęściej wymienianych powodów a poniżej dodatkowo wpisać swoje uwagi. 

Jeśli korzystasz z oferty Plus przy wysyłce Twoich newsletterów, będziesz na bieżąco otrzymywać raporty dotyczące powodów rezygnacji (zakładka „Raporty“).

Bazując na naszym doświadczeniu wnioskujemy, że rezygnacje są najczęściej spowodowane tym, że odbiorca nie jest zainteresowany newsletterem bądź treści w nim zawarte są niezgodne z jego profilem. Oznacza to, że przyszłe kampanie mailingowe można przeprowadzić stosując np. lepszą personalizację lub segmentację odbiorców.

Über den Autor

ewakoc

War der Beitrag hilfreich?

Thank You!

Dodaj komentarz

Newsletter2go verwendet Cookies, um Ihnen den bestmöglichen Service zu gewährleisten. Wenn Sie auf der Seite weitersurfen stimmen Sie der Cookie-Nutzung zu. Ich stimme zu.