Home » Funkcje » Bezpieczeństwo » Działanie składnika Anti-Spam

Zasady działania składnika Anti-Spam od Newsletter2Go

Najważniejsze zasady korzystania z oprogramowania do wysyłania newsletterów

Zalety:

  • wszystkim naszym klientom wyjaśniamy, w jaki sposób korzystać z naszego oprogramowania
  • oferujemy naszym klientom narzędzia do e-mail marketingu
  • w przypadku nadużycia klienci mają możliwość zgłoszenia skargi

Newsletter2Go oferuje oprogramowanie do wysyłania newsletterów. Zaufało nam już tysiące klientów. Wysyłamy dziennie miliony newsletterów przez nasze serwery. Chcemy być pewni, że nasi klienci korzystają z serwisu zgodnie z ogólnymi warunkami umowy (AGB) i jednocześnie chronieni są przed wszelkim nadużyciem.

Jak chronimy naszych klientów przed nadużyciem:

  • Każdy klient, zanim zacznie korzystać z naszego oprogramowania, musi zgodzić się na ogólne warunki umów panujące w prawie niemieckim (AGB). Są to ogólne zasady dotyczące korzystania z serwisu oraz wytyczne w zakresie e-mail marketingu.
  • Aby zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, każdy klient ma obowiązek podać przy rejestracji dane firmy, tj. nazwa firmy, adres, numer telefonu oraz firmowy adres e-mail. Każde nowe konto będzie osobiście przed nas aktywowane (automatyczna aktualizacja nowych użytkowników nie jest możliwa).
  • Twoi odbiorcy mogą automatycznie zrezygnować z subskrypcji newslettera, dzięki czemu listy odbiorców będą na bieżąco aktualizowane a klienci nie będą otrzymywać niechcianych e-maili.

Zgłoszenie nadużycia

Zapewniamy naszym klientom profesjonalne usługi, dlatego też jesteśmy zobowiązani chronić serwis przed nadużyciem łącznie z wysyłką spamu.

Newsletter2Go anti-spam

Jeżeli zaobserwujesz niewłaściwe korzystanie z naszego serwisu, niezwłocznie skontaktuj się z nami: moc.o1513305464g2ret1513305464telsw1513305464en@tr1513305464oppus1513305464

Na co nasi klienci powinni zwrócić uwagę, aby bezpiecznie i legalnie tworzyć i wysyłać kampanie e-mail marketingowe:

  • odbiorcy newsletterów: wysyłaj e-maile tylko do klientów, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie (polecamy skorzystać z opcji Double-Opt-In przy tworzeniu listy odbiorców)
  • przy tworzeniu kampanii zwróć uwagę, czy w treści Twoich newsletterów zawarte są dane firmy oraz dane kontaktowe
  • wklej do swojego newslettera link do rezygnacji
  • zawsze podawaja adres nadawcy. Nie zasłaniaj się komercyjnym charakterem Twoich kampanii
  • nie wysyłaj newsletterów o treściach: pornograficznych, dyskryminujących, prawnie zabronionych lub deprawujących młodzież
  • przy tworzeniu newsletterów zwróć uwagę na dobre obyczaje
  • trzymaj się przepisów prawa konkurencji (w szczególności podpunktu § 7 Niemieckiej ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji UWG „dopuszczalność reklamy“)

Wszystkie funkcje