Zalety:
Szczegóły:
przy imporcie danych nowych odbiorców wysyłaj e-maile Double-Opt-In.
W takich e-mailach znajdzie się link, na kóry odbiorcy muszą kliknąć, zanim ich adresy zostaną aktywowane. Odbiorcy, którzy nie klikną na link pozostaną w bazie danych, ale będą nieaktywni. Wykorzystanie tej metody jest szczególnie przydatne wtedy, gdy importujesz dane klientów, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie konkretnego newslettera.
Po importowaniu danych odbiorców, wszystkie adresy są nieaktywne. Odbiorcy otrzymają najpierw automatyczny e-mail Double-Opt-In. Kliknięcie na zawarty w nim link będzie równoznaczny z pisemną zgodą na otrzymywanie newslettera.
Możesz importować dane odbiorców z plików w formatach .xlx, .xlsx, .csv i .ods.
Jeśli chcesz abyśmy aktywowali dla Ciebie opcję importu odbiorców DOI, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.