Wypróbuj za darmo Zaloguj się
Home » Funkcje » Tracking

Śledzenie kampanii – tracking

Zmierz efektywność kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym

Śledzenie najważniejszych wskaźników kampanii mailingowych: Open rate i CTR

Oprogramowanie od Newsletter2Go oferuje liczne możliwości analizy i śledzenia Twoich newsletterów. Stale optymalizuj swoje newslettery i otrzymuj interesujące spostrzeżenia na temat zachowań klientów i zainteresowań Twoich grup docelowych. Dowiedz się, jak często Twoje e-maile zostały odebrane i otwarte. Kliknij na raporty i sprawdź, jaki był wskaźnik dostarczeń, otwarć i kliknięć Twoich kampanii mailingowych. Znajdziesz nie tylko ogólne wartości poszczególnych wskaźników, ale także liczbę kliknięć w każdy pojedynczy link. Dzięki temu możesz za jednym razem poznasz, jakie treści w danym newsletterze najbardziej ,a jakie najmniej zainteresowały Twoich odbiorców. Wskazówka: z pomocą testów A/B możesz zoptymalizować współczynnik otwarć (Open rate).

Tracking

Śledzenie wskaźnika konwersji

Śledzenie wskaźnika konwersji wysyłanych newsletterów jest absolutną postawą e-commerce. Włącz usługę, aby móc mierzyć sprzedaż i konwersję. Dzięki wskaźnikowi śledzenia konwersji możesz mierzyć nie tylko sprzedaż, ale również zdefiniowane przez siebie cele kampanii, np. możesz definiować rejestracje i uruchomienia poszczegółnych stron. Dowiesz się więcej tutaj.

Wskaźnik odrzuceń i wyrejestrowań

Po wysłaniu newslettera otrzymasz statystyki w czasie rzeczywistym mówiące o tym, ile newsletterów nie zostało dostarczonych do odbiorców (wskaźnik odrzuceń). Wskaźnik wyrejestrowań pokaże Ci, ilu odbiorców zrezygnowało z subskrypcji Twojego newslettera. Newsletter2Go automatycznie zadba o to, by powyźsi odbiorcy nie otrzymali kolejnych newsletterów. Wskaźnik wyrejestrowań i odrzuceń przekazuje informację na temat jakości wysyłanych newsletterów i listy adresowej. Wskazówka: Wysyłaj newslettery regularnie, aby zmniejszyć liczbę odrzuceń (bounce rate).

Ocena treści newsletterów

Sprawdź jakie treści newsletterów prezentują się najlepiej i najbardziej skupiają uwagę klientów. Do tego posłużą Ci tzw. mapy cieplne. Dzięki nim zobaczysz, na jakie linki zamieszczone w Twoim newsletterze klikano najczęściej. Otrzymasz zarówno liczby jak i wartości procentowe bezpośrednio przypisane do poszczególnych linków. Za jednym razem zobaczysz, jakie produkty najbardziej zainteresowały Twoich klientów. Na bazie tego będziesz mógł w przyszłości zoptymalizować swoje newslettery.

Tracking

Śledzenie w połączeniu z Google Analytics lub Econdą

Dzięki oprogramowaniu do wysyłki newsletterów możesz aktywować śledzenie w połączeniu z Google Analytics lub econda. Dzięki temu możesz mierzyć liczbę wizyt na stronie przez Twój kanał marketingowy. Dzięki temu będziesz miał wszystkie najważniejsze liczby w swoim systemie śledzenia (tracking system). Aktywacja jest dziecinnie prosta. W podpunkcie „tracking” ustawień wysyłki znajdziesz system śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł kontrolować i analizować swoje kampanie.

Newsletter2Go tracking_GA-econda

Grupowanie danych. Profesjonalna ocena newsletterów

Przy indywidualnej analizie newsletterów idealnie sprawdzi się funkcja grupowania danych od Newsletter2Go. Dzięki niej możesz segmentować odbiorców według wybranych cech i dowiedzieć się jak sprawdzają się Twoje mailingi wśród poszczególnych grup docelowych.

Geolokacja odbiorców Twoich newsletterów

W którym regione Twoje współczynniki otwarć są szczególnie wysokie? Tego dowiesz się dzięki geolokacji od Newsletter2Go. Na mapie Google Maps sprawdzisz wskaźnik otwarć w poszczególnych rejonach.

Newsletter2Go tracking_map

Eksport danych statystycznych do pliku Excel i PDF

Chciałbyś mieć możliwość eksportu danych statystycznych do pliku Excel lub PDF? Z Newsletter2Go jest to teraz możliwe. Możesz wysyłać raporty w formacie PDF swoim klientom lub przelożonym. Przy eksporcie danych do pliku Excel będziesz miał dodatkową możliwość dalszego przetwarzania danych.

Zarejestruj się i wypróbuj za darmo
E-mail:
Hasło
Powtórz hasło

W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Nr telefonu: +48 (0) 43 88 81 012

Wszystkie funkcje