Wypróbuj za darmo Zaloguj się
Home » Funkcje » Tracking » Śledzenie konwersji

Śledzenie konwersji

Kontroluj wskaźnik konwersji e-mail marketingu

Zalety:

  • śledzenie zdefiniowanych celów
  • śledzenie dokonanych zakupów lub rejestracji
  • ważne wskaźniki dla e-commerce
  • prosta technika mierzenia rezultatów

Szczegóły:

dzięki opcji śledzenia konwersji od Newsletter2Go zobaczysz, co dzieje się po kliknięciu reklamy przez klienta – czy kupił on produkt, zaprenumerował newsletter lub wypełnił formularz, by uzyskać dodatkowe informacje. Tym samym zoptymalizujesz swój e-mail marketing.
Możesz samodzielnie ustalić, jaki typ konwersji chciałbyś przedstawić: może to być zakup produktu w Twoim sklepie online, rejestracja na na stronie

Śledzenie konwersji

internetowej lub uruchomienie jakieś podstrony. Aktywacja zajmie Ci tylko kilka minut (zobacz poniżej).
Będziesz miał możliwość sprawdzić wysokość współczynnika konwersji bezpośrednio w statystykach.

  1. Na stronie docelowej załącz plik Javascript

    <script type="text/javascript" src="https://www.newsletter2go.de/pr/conversion/nl2goconversion.js"></script>
  2. Uruchom funkcję nl2goconversion(); w celu osiągnięcia zdefiniowanych celów, np. na stronie potwierdzającej:

    <body onload="nl2goconversion();">
  3. Opcjonalna funkcja profi: podaj informacje dotyczące produktu, a będziesz mógł sprawdzić nie tylko liczbę, ale również zakres i rodzaj konwersji:

    var options = {'product' : [
        	{name: "product1", number: 5, amount: 20.55, description: "short description for product1"},
        	{name: "product2", number: 1, amount: 5.99, description: "short description for product2"} 
    ]
    };
    nl2goconversion(options);
  4. Pzy wysyłce newslettera, w kroku 5., aktywuj śledzenie konwersji
  5. Śledź statystyki swoich newsletterów na bieżąco sprawdzając na jakie linki, jacy odbiorcy i jak często klikali

Wszystkie funkcje