Wypróbuj za darmo Zaloguj się
Home » Funkcje » Tracking » Współczynnik odrzuceń i rezygnacji

Współczynnik odrzuceń i rezygnacji

Wskaźnik jakości dla Twojego e-mail marketingu

Zalety:

  • zapis w czasie rzeczywistym (realtime)
  • współczynnik odrzuceń i rezygnacji w statystykach
  • ważny wskaźnik jakości dla Twoich newsletterów

Szczegóły:

tzw. „odrzucenie” to niepoprawne doręczenie wiadomości do odbiorcy. Powodem odrzucenia może być nieistniejący adres mailowy bądź przepełniona skrzynka odbiorcza. Nasze oprogramowanie oferuje szczegółowe statystyki dotyczące odrzuceń. Jest to bardzo ważny wskaźnik jakości listy Twoich odbiorców.

Wskaźnik rezygnacji:

Twoi odbiorcy mogą zrezygnować z subskrypcji newslettera klikając w automatycznie wygenerowany link. Wskaźnik rezygnacji to suma kliknięć w podany link do rezygnacji podzielona przez liczbę odbiorców kampanii mailingowej. Wskaźnik rezygnacji pokaże Ci, jak skuteczny był Twój newsletter. Oprogramowanie do email marketingu od Newsletter2Go zajmie się wszystkim automatycznie.

Współczynnik odrzuceń i rezygnacji

Do każdej kampanii otrzymasz szczegółową analizę współczynnika odrzuceń, tzn. ile procent wysłanych maili nie mogło zostać doręczonych do odbiorców, a także analizę współczynnika rezygnacji, tj. ilu odbiorców zrezygnowało z subskrypcji. Jeżeli skorzystasz z naszego linka do rezygnacji, odbiorca zostanie automatycznie przeniesiony do neutralnej strony, gdzie będzie mógł dodatkowo podać powód rezygnacji z newslettera.
Dzięki temu zidentyfikujesz słabe punkty swoich newsletterów, np. zbyt częsta wysyłka, nieinteresująca treść, itd. 

Wszystkie funkcje