Wypróbuj za darmo Zaloguj się
Home » Funkcje » Zarządzanie odbiorcami » Segmentacja odbiorców

Segmentacja, czyli zarządzanie bazami odbiorców

Zarządzaj swoją grupą docelową na podstawie dowolnych cech subskrybenta

Zalety:

  • możliwość tworzenia list potencjalnych klientów
  • możliwość wprowadzania dowolnej liczby kryteriów wyszukiwania
  • łatwe i szybkie w zastosowaniu

Szczegóły:

dziecinnie prosta funkcja segmentacji od Newsletter2Go pozwoli podzielić odbiorców na nieograniczoną ilość segmentów. Możesz wykorzystać tę funkcję przy tworzeniu kampanii mailingowych skierowanych do konkretnych grup docelowych. W ciągu kilku minut twórz docelowe grupy odbiorców.

Segmentacja odbiorców

Proces segmentacji może opierać się na wybranych przez Ciebie danych transakcyjnych, tj. płeć, wiek czy miejsce zamieszkania, ale także na danych behawioralnych, t.j. ilość sprzedaży/kliknięcia linku sponsorowanego (Conversion Rate) oraz współczynnik klikalności (CTR) przy poprzednich kampaniach mailingowych.

Wszystkie funkcje