◂ Powrót do 'Raporty'

Jak wykorzystać śledzenie konwersji z Newsletter2Go?

Przy tworzeniu nowego mailingu, w kroku 5. „Wysyłka” możesz włączyć tę opcję śledzenia zaznaczając haczykiem „Współczynnik konwersji”.  Ważne: aby współczynnik konwersji funkcjonował poprawnie musisz wbudować w swoją stronę docelową (np. potwierdzenie zamówienia) plik Javascript. Alternatywnie możesz wykorzystać rozwiązanie Google Tag Manager.

<script type="text/javascript" 
src="https://www.newsletter2go.de/pr/conversion/nl2goconversion.js"></script>

Po załadowaniu strony docelowej funkcja nl2goconversion() zostanie uruchomiona, np.: 

<body onload="nl2goconversion()">

Opcjonalnie mogą zostać przejęte dodatkowe informacje nl2goconversion(options), np.:

var options =
{
 "product":[
 {
 "name":"product1",
 "number":5,
 "amount":20.55,
 "description":"short description for product1"
 },
 {
 "name":"product2",
 "number":1,
 "amount":5.99,
 "description":"short description for product2"
 }
 ]
}

nl2goconversion(options);

Przy tym możesz podać zarówno nazwę i opis zakupionego produktu jak również łączną kwotę i liczbę artykułów.

Newsletter2go verwendet Cookies, um Ihnen den bestmöglichen Service zu gewährleisten. Wenn Sie auf der Seite weitersurfen stimmen Sie der Cookie-Nutzung zu. Ich stimme zu.