◂ Powrót do 'Zarządzanie odbiorcami'

Gdy szukam wszystkich odbiorców do których nie dotarły wysłane mailingi, wyświetla mi się kilka adresów, które nie zostały oznaczone jako „zwroty”. Czy na te adresy dotarł wysłany newsletter?

Pomiędzy hard-bounces (zwrotka twarda) i soft-bounces (zwrotka miękka) istnieją różnice. Chodzi tutaj o stałe bądź czasowe problemy z dostarczeniem. W przypadku, gdy adres e-mail nie istnieje, zostaje on automatycznie zablokowany w książce adresowej. Gdy skrzynka odbiorcza jest pełna i e-mail nie może być doręczony, adres zostanie zablokowany dopiero po 2. kolejnych próbach doręczenia. Oznacza to, że odbiorcy, którzy nie otrzymali jednego bądź kilku newsletterów z powodów tymczasowych (soft-bounces) są nadal aktywni w Twojej książce adresowej.

 

Newsletter2go verwendet Cookies, um Ihnen den bestmöglichen Service zu gewährleisten. Wenn Sie auf der Seite weitersurfen stimmen Sie der Cookie-Nutzung zu. Ich stimme zu.