Wypróbuj za darmo Zaloguj się

Tworzenie newsletterów– łatwo i profesjonalnie

Twórz profesjonalne i skuteczne kampanie marketingowe

Tworzenie kampanii mailingowych

Tworzenie mailingu za pomocą oprogramowania od Newsletter2go jest niezwykle proste. Masz do dyspozycji ponad 50 darmowych szablonów newsletterów, które możesz dopasować do swoich potrzeb za pomocą edytora. Możesz wklejać, przerabiać i formatować zarówno teksty jak i obrazki. Aby bezpośrednio nawiązać kontakt z klientem, proponujemy skorzystać z funkcji personalizacji tekstów (np. Szanowny Panie „imię klienta”) jak również obrazków.

Newsletter2Go Software

Wybór pasującego do newslettera tła: dodając ciekawe tło szablonu do swojego newslettera, wzbudzisz większe zainteresowanie odbiorcy, a to przełoży się na znacznie lepsze wyniki twojej kampanii mailingowej. Wklejanie i formatowanie tekstu: wklej wybrany tekst do Twojego newslettera. Może on zostać wyświetlony w jednej lub wielu kolumnach. Masz możliwość formatowania tekstów wedle własnych upodobań. Aby Twoje wiadomości były poprawnie wyświetlone przez odbiorców, możesz korzystać jedynie ze standardowych rodzajów czcionki. Przy formatowaniu masz do dyspozycji prawie wszystkie programy do edycji tekstów, np. Word’a. Formatuj teksty w następujący sposób:

Newsletter2Go czcionka
  • ustaw rodzaj czcionki
  • dopasuj rozmiar czcionki
  • zdefiniuj kolor czcionki
  • podaj odmianę czcionki (pogrubienie, kursywa, podkreślenie)
  • ustal wysokość czcionki
  • wybierz kolor tła
  • określ wielkość odstępów między znakami
  • wyrównaj tekst (do prawej, do lewej, centralnie)

Masz możliwość tworzenia i doskonalenia swoich newsletterów za pomocą arkuszy stylów. Dodawanie obrazków: jeden obrazek mówi więcej niż 1000 słów. Pracuj z obrazkami i zrób im miejsce w swoim newsletterze. Dzięki temu Twoje wiadomości będą ciekawsze i bardziej kreatywne. Przy tworzeniu newsletterów możesz wklejać i formatować własne grafiki (np. swoich produktów). Do dyspozycji masz następujące opcje:

  • wklejanie własnych obrazków
  • wymieniana istniejących obrazków
  • zmiena rozmiaru obrazków
  • wklejanie linków
  • zmiana położenia obrazków (do lewej, do prawej, centralnie)
  • zastosowanie opcji Image map oraz podpięcie linków pod fragmenty obrazka
Newsletter2Go grafika

Wklejanie filmów wideo: Dostępne metody nie dają niestety możliwości prawidłowego wyświetlenia plików wideo zamieszczonych w treści maila. Umieść w swojej wiadomości zrzut ekranu, który będzie przedstawiał odtwarzacz wraz z widocznym przyciskiem „play”. Wklej screenshota do swojego newslettera i podepnij pod niego link. Wskazówka: dzięki nam możesz tworzyć resposywne newslettery, dzięki czemu zoptymalizujesz swoje wiadomości pod kątem urządzeń przenośnych. Więcej dowiesz się oglądając poniższe wideo:

Dodawanie odbiorców

Po utworzeniu newslettera stwórz listę odbiorców. Dzięki oprogramowaniu do e-mail marketingu od Newsletter2Go dodanie odbiorców jest dziecinnie proste. Prześlij ich dane z Excel’a lub pliku CSV. Masz także możliwość automatycznie importować odbiorców za pomocą API lub Interfejsu systemów zewnętrznychWskazówkaprzy segmentacji korzystaj z opcji podziału na adresy statyczne i dynamiczne.

Wysyłka mailingów

Stworzyłeś już kampanię mailingową i dodałeś odbiorców. Dla sprawdzenia proponujemy wysłać do siebie wiadomość testową. Jeśli wszystko się zgadza, newsletter jest gotowy do wysyłki. To jest już ostatni krok (krok nr 5). Twoje maile zostaną wysłane przez bezpieczne i certyfikowane serwery, dlatego też trafią bezpośrednio i bez kontroli antyspamowej do skrzynek odbiorczych Twoich klientów.

Po wysyłce – raporty i analiza

Gratulacje! Wysłałeś swój pierwszy mailing! Możesz teraz skorzystać z możliwości analizy wyników prowadzonych kampanii. Do niej należą wskaźnik Open Rate, Conversion Rate (CTR), ilość wypisów i współczynnik odbić. Wynik zostanie automatycznie zapamiętany, abyś mógł go porównywać z przyszłymi kampaniami mailingowymi. Więcej infromacji na temat śledzenia wyników znajdziesz tutaj.

Na co należy zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii mailingowych:

Przy tworzeniu newslettera nie zapomnij o dwóch bardzo istotnych rzeczach: 1. Mailing powinien zwracać uwagę odbiorcy zarówno treścią jak i grafiką, dlatego pamiętaj o podstawowych zasadach. Np. szerokość newslettera nie może wynosić więcej niż 600 Pixeli. Ważne jest również przeprowadzenie testu klienta pocztowego. Dzięki temu sprawdzisz, jak wyświetlają się Twoje wiadomości w różnych programach pocztowych. 2. Twoje kampanie mailingowe muszą być pod względem prawnym bez zarzutu. W każdym newsletterze należy umieścić link rezygnacji oraz odpowiednią stopkę, w której znajdą się wymagane ustawą dane firmy.

Zalety darmowego oprogramowania do tworzenia kampani e-mail marketingowych

Nasze oprogramowanie oferuje ponad 100 różnych funkcji. Możesz darmowo tworzyć, wysyłać i kontrolować wysyłane mailingi. Miesięcznie oferujemy wysyłkę aż do 1.000 newsletterów gratis.

Darmowa rejestracja
Zarejestruj się i wypróbuj za darmo
E-mail:
Hasło
Powtórz hasło

W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Nr telefonu: +48 (0) 43 88 81 012